spoika.info
http://www.kn34pc.com/spoika/forums/

Електронно запалване - подобрения
http://www.kn34pc.com/spoika/forums/viewtopic.php?f=17&t=62
Страница 2 от 2

Автор:  маньов [ 09 Авг 2011, 15:45 ]
Заглавие: 

По принцип КТ812 се използва в импулсните захранвания на по-старите руски телевизори. С успех можете да сложите в случая KT838, KT872, BU508/D, BU2508/D, S2000 или какъвто и да е високоволтов транзистор Uce >700V. А иначе схемата, която е показал колегата от първия пост си работи доста добре. Искрата в случая е на 1 (един) см. и направо можеш да си запалиш цигара от нея. Проблема е, че бобината трябва да ти е читава и да е предназначена за работа с такъв вид запалки. Иначе самата тя може да се запали. Имах на времето Вартбург и си рабори доста време с такива запалки - три на брой, за всеки цилиндър.

Автор:  маньов [ 09 Авг 2011, 16:02 ]
Заглавие: 

Това ме интерисува и мен, имам приятел с трабант и му изгоря електрониката, за сега съм се насочил към датчик на ХОЛ от компютърен вентилатор но просто трябва да имам малко време да седна да помисля.[/quote]
Колега едва ли това ти запитване вече е актуално. Само за протокола - както вече писах по-горе, имах Вартбург. Той работи няколко години с електронна запалка. В последствие смених изцяло плочката на Вартбурга с нова, в която монтирах три броя оптикоелектронни датчици 6H2144 вместо датчици на Хол. От там нататък три броя LM311, три броя драйвери BU508D и на бобината. Моторетката полудя -започна да гори къде по-малко, палеше без проблем от половин оборот и т.н. С две думи, "цялата пара отиваше в локомотива, а не в свирката" в случая в чукчетата във вид на искри и други подобни екстри. Този вид електронен датчик и запалка и днес са актуални за четиритактовите возила.

Страница 2 от 2 Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/